.: سلام به شما بازدیدکننده عزیز :.

.: برای برداشته شدن پرده سیاه و مشاهده وبلاگ روی بنر کلیک کنید :.

This Code Edited By : 909230.mihanblog.com





سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

 RSS 

 تعداد بازدید کنندگان
113022

 بازدید امروز: 2

 بازدید دیروز: 2

 Atom 

  به یه بار کلیک کردن می ارزه

رأی با تأمل حاصل می شود و رأی خام پشتیبان بدی است . [امام علی علیه السلام]

خانه| مدیریت| شناسنامه | ایمیل



درباره من

به یه بار کلیک کردن می ارزه
سحر
سحر هستم دانشجوی زبان و ادبیات انگلیسی.عاشق آرامش و زندگی به دور از توقعات کاذب و افراطی هستم. در زندگی خویش احترام گذاردن به اطرافیانم و بالعکس برایم در درجه اول اهمیت قرار دارد و از بی نزاکتی رنج میبرم..من معتقدم هر نوع رفتار سنجیده و نسنجیده انسانها به فرهنگ و تربیت خانوادگی و میزان مطالعه و تعقل آنها بستگی دارد.ای کاش انسانها نسبت به اطراف خود حساس بوده و هدفمندانه بدان مینگریستند چرا که به نظر من حتی لطافت یک برگ درخت و یا آواز یک پرنده میتواند الهامی برای ما به ارمغان داشته باشد.

لوگوی من

به یه بار کلیک کردن می ارزه

آرشیو

تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384


حضور و غیاب

یــــاهـو


اشتراک

 


1.انسان باید از گذشته رها شود و از میان راه هایی که به او ارائه می شود ، بهترین را برگزیند .

2.اندیشه کردن که چه بگویم به از پشیمانی است که چرا گفتم.

3.گوش کردن را یاد بگیر ، فرصت ها گاهی به آهستگی در می زنند .

4.چرا در جستجوی محبت هستید،خود خالق و باعث محبت باشید.

5.شاید کسی روکه باتوخندیده فراموش کنی اماکسی روکه باتو اشک ریخته هرگز!

6.هرآنچه بخواهیدبدست خواهیدآورد بشرطی که استقامت راسرمایه خودقرار دهید(لافونتن)

7.هیچ وقت به گمان اینکه وقت دارید ننشینید زیرادرعمل خواهید دید که همیشه وقت کم وکوتاه است

8.در هر کجا که هستید و با هر چه که در اختیار دارید کاری بکنید .

9.مشکلات مانند دست اندازهای جاده اند. کمی از سرعتتان کم می کنند، اما از جاده صاف بعد از آن لذت خواهید برد. زیاد روی دست اندازها توقف نکنید. به خرکتتان ادامه دهید.

راه

مواظب خودتون باشید.سحر

 

 

 

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نوشته شده توسط سحر در ساعت 4:16 عصرسه شنبه 84 اسفند 16

    هرگز در نمایشنامه ای که دیگران نوشته اند ، بازی نخواهم کرد . من خود اصول بازی را می نویسم* *

    روشهای کاهش یا حذف فشارهای عصبی

    1.هر شب زود به بستر برو و به موقع هم از خواب برخیزاما چند دقیقه در بستر بنشین تا سیستم عصبی و ماهیچه ها آماده کارکرد طبیعی خود شوند آنگاه کارهای روزانه را بدون اضطراب و شتاب آغاز کن!

    2.همه کارها چنان که ما میخواهیم و یا ما پیش بینی میکنیم پیش نمیروند. پس همیشه هر کجا که میخواهی بروی زودتر از موقع حرکت کن و برای برای خودت وقت اضافی در نظر بگیر.

    3.بی جهت غصه نخور شاد باش و هراز گاهی کمی بخند.

    .4.توجه داشته باش که بعضی وقتها کم هم زیاد است مثلا" اگر برای انجام دادن کاری یک ساعت وقت کافی باشد اگر دو ساعت در نظر بگیری خیلی زیاد است! برخی از چیزهای تلف شده برگشت ناپذیر است

    5.همیشه به اندازه پولی که در جیب داری خرج کن نسیه کردن و حتی استفاده از کارتهای اعتباری برای خریدهای روزانه کار بسیار نادرستی است که نگرانیهای زیادی به دنبال دارد.

    6.تلاش کن همیشه خونسرد باشی اضطراب فقط تمرکز انسان را میکاهد.

    7. همیشه احتیاط کن اگر خودرویت یک کلید اضافی دارد آن را همیشه در کیف دستی خود به همراه داشته باش. همچنین پول خرد و چند تمبر هم همیشه به همراه داشته باش.

    8.افکار اندیشه ها و الهاماتی که برخی اوقات برایت پیش می آید را در جایی یادداشت کن.

    9.سعی کن تا میتوانی ساکت باشی و حرف نزنی سکوت خیلی از مشکلات را حل میکند.

    10.کارهایت را جدی بگیر اما خودت را نه.

    11.تلاش کن بینش بخشاینده ای را در خودت توسعه بدهی شاید همان اشتباهی که مردم مرتکب میشوند بهترین کاری بوده که میتوانستند انجام دهند.

    12.کارها را به افراد شایسته واگذار کن و خودت هم اگر شایستگی انجام کاری را نداری از پذیرش آن خودداری کن.

    13.کارهایی که با جدول برنامه کاری تو متناسب نیست یا به آرامش و سلامت فکری تو آسیب میرساند با صراحت و جسارت رد کن به اندازه ای که میتوانیکار انجام بده.

    14. اگر فرزند خردسال داری هر روز برایش کاری کن که خوشحال شود این کار را پس از خوشحال کردن همسرت انجام بده

    15.سعی کن در هر شبانه روز وقتی را پیدا کنی که با خودت تنها باشی.

     

    16. همیشه به خودت گوشزد کن که تو مدیر کل جهان نیستی

    .

    17.زیر دوش آب برای خودت آواز بخوان

    18.سعی کن همیشه بر اعصابت مسلط باشی.

    19.بدان تمام اخباری را که میشنوی درست نیست.

    20. مسایل کم اهمیت را بدان و نادیده بگیر.

    21.در هر شرایطی خونسردی خودت را حفظ کن.

    22.تا وقتی شغل بهتری پیدا نکردی شغل فعلیت را از دست نده.

    23.خلسات را درست در زمان مقرر شروع کن. اهمیت نده که دیگران به جلسه برسند یا نرسند.

    24.وقتی شخصی خطایی مرتکب میشود و تو دلیلی برای اثبات آن نداری سعی کن بپذیری که حق با اوست.

    25.وقتی دچار یاس و نا امیدی شدی سه بار فریاد بکش.

    26.هیچوقت سوار اتومبیلی نشو که راننده اش هوشیاری کامل ندارد

    27.برای موفقیت در کارها از خدا کمک بخواه و هیچگاه ارتبطت را با او قطع نکن. همه چیز به دست خداست حتی توفیق استفاده از وقت انرزی سلامتی و...

     

     

     

     

     

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نوشته شده توسط سحر در ساعت 3:19 عصرسه شنبه 84 اسفند 9

    سلام به همه دوستانی که لطف کردند و به وبلاگ من سری زدند.

    دو ستهای خوبم در این وبلاگ نمی خوام که در رابطه با یه موضوع خاص و خسته کننده مطلب بنویسم بلکه بیشتر علاقه دارم که در هر موردی که شما شاید از خوندن اون لذت ببرید و یا از مطالب اون بتونید بهرهمند بشید براتون بنویسم خیلی خوشحال میشم اگه همراهیه محبت آمیز شما رو حس کنم.

    با تشکر سحر

     دیروز بیاموز برای امروز زندگی کن و به فردا امیدوار باش

     ورزش عضلات چشم

    برای انجام این ورزشها باید در حالت تعادل قرار گیرید برای قرار گرفتن در حالت تعادل باید چنان بایستید که دو پایتان از هم اندکی فاصله داشته باشند ووزن بدنتان به طور مساوی به دو نیمه بدن وارد شئد. یکی از انواع حالتهای تعادل این است که پاها را به فاصله 20 تا 30 سانتی متر از هم باز کنید و سپس به روی انگشتان پا بلند شوید و بدنتان را به سوی سقف بکشید به نحوی که ماهیچه های ساق پا کاملا" کشیده شوند. سپس پاشنه ها را به زمین برسانید.

    تنفس عمیق: به حالت تعادت و استراحت بایستید. از راه بینی در حالی که سر خود را بالا گرفته اید دم عمیقی به مدت سه ثانیه انجام دهید.هدف نهایی انجام ده تنفس عمیق به طریق ذکر شده است هر چند که در اوایل ممکن است فقط قادر به انجام دو یا سه تنفس باشید.

    چرخش گردن: این یک ورزش قدیمی است که فوتبال بازان انجام میدهند. در حالیکه ایستاده اید چشمان خود را به آ رامی ببندید و سر خود را سه بار در جهت گردش عقربه ساعت و سه بار بر خلاف آن بچرخانید سپس چشم خود را باز کنید و نگاه کنید اگر هیچگونه سر گیجه یا ناراحتی دیگر احساس نمیکنید عمل گفته شده را سه بار تکرار کنید. /س جمعا"9 گردش سر را در هر جهت برای مرتبه اول انجام داده اید. وقتی که توانستید این تعداد چرخش را به سادگی انجام دهید به چرخش چهارم بپردازید پس چشمان را باز کنید اما سعی کنید که فقط گردنتان بچرخد و تمام بدن خود را تاب ندهید.

    چشمک منظم:قبل از اینکه این ورزش باید یک نشانه برای خود درست کنید. برای این منظور روی یک کارت سفید به طول 5 و عرض 3 سانتیمتر یکی از حروف الفبا را بنویسید و آن را در همسطح چشم خود به دیوار بچسبانید و خود 150 سانتی متر با آن فاصله بگیرید و به حالت تعادل بایستید. بی آنکه چشمتان را از نشانه بردارید به طور متناوب روی هم رفته 40 بار چشمک بزنید. در طول این تمرین قصد عمده این است که هدف همواره روشن و ثابت دیده شود. هرگاه به نظر رسید که نشانه کمی از جای خود میپرد یعنی چشم شما در یافتن محل نشانه خطا میکند.آنچه در این تمرین مهم است منظم انجام دادن آن است

    چرخش چشمان بسته: همان طور که در حالت تعادل ایستاده اید به آرامی چشمان خود را ببندید و صحنه گرد بزرگ دواری را در نظر آورید. سپس مجسم کنید که نقطه رنگینی در پیرامون صفحه وجود دارد که با دوران صفحه آن نیز به چرخش در میآید.آنگاه چرخش این نقطه رنگین را بر روی صفحه دنبال کنید(گردش چشمان به دنبال این نقطه باید چنان باشد که اگر شخص دیگری به شما نگاه کند چخش کره چشم را در پس پلکها ببیند).حالا در همین حال شست و انگشت اشاره خود را به طرف نقطه رنگین نشانه کنید و نقطه رنگین خیالی را در حالی که دو انگشت را روی هم میدهید دنبال کنید. مهم نیست که از دست راست خود استفاده کنید یا چپ ولی از شما میخواهیم که جهت گردش دست خود را تغییر دهید به این معنا که گاه چرخش نقطه رنگین خیالی را از دست راست به چپ و گاه از چپ به راست مجسم کنید. چرخش چشمان به دنبال نقطه رنگین در هر جهت باید یک دقیقه ادامه پیدا کند.

    چرخش سر:به حالت تعادل بایستید و نشانه ای را که در تمرین قبل به روی آن حرف الفبا نوشته بودید دوباره به دیوار رو به رو آویزان کنید و خود در 150 سانتی متری آن بایستید. انگشتان دو دست را در پشت سرتان به هم جفت کنید. اینک در حالیکه چشمانتان باز و نگاهتان به روی نشانه ثابت شده است سرتان را در یک دایره کوچک بچرخانید. به تدریج در حالی که نشانه را همچنان به وضوح میبینید میتوانید دایره چرخش سر را بزرگتر کنید ولی ممکن است که مدت زیادی طول بکشد تا قادر به این کار باشید. میتوان این تمرین را به مدت یک دقیقه در هر جهت انجام داد.

    حرکت چشم بسته:منظور از این تمرین تغییر وضعیت کره چشم است که باید با نظم مشخصی انجام شود حرکت کره چشم باید چنان باشد که انگار با چشمان باز از یک جسم به جسم دیگر نکاه میکنیم به حالت تعادل بایستید و چشمان خود را تا آنجا که مقدور است به راست چپ بالا و پایین حرکت دهید اگر یکی از افراد خانواده جهت جهت حرکت را با صدای بلند برایتان تکرار کند و مثلا" بگوید راست جپ بالا پایین سودمند است . میتوانید نظم ورزش را روز به روز تغییر دهید ولی نظم کار خود را در هر روز معین ثابت نگه دارید. آین تمرین باید به مدت دو دقیقه ادامه یابد. آین ورزشها را میتوانید تا دو بار در روز انجام دهید و همچنین حالا که با روش کار آشنا شده اید خود میتوانید راه های مشابهی را ابداع کنید و به طور دسته جمعی انجام دهید. مثلا" میتوانید در یک گاراز با اتقی که بازی با توپ در آن اشکال نداشته باشد توپی پلاستیکی را آن چنان به بالا پرت کنید که به آرامی به سقف بخورد. برای این کار هماهنگی بین ماهیچه های دست و تشخیص دقیق فاصله سقف ضروری است و چون معمولا"سقف به طور یکنواخت رنگ شده است تشخیص فاصله آسان نیست میتوانید طنابی از یک دیوار به دیوار مقابل وصل کنید و به جای زدن توپ به سقف توپ را به به طناب بزنید و قبل از اینکه توپ به زمین بخورد دوباره آنرا بگرید و با دقت چنان به بالا پرت کنید که فقطباسقف یا طناب به آرامی برخورد کند.اگر افرادی که در این تمرین شرکت میکنند برای حرکت موفقیت آمیز امتیاز کسب کنند این تمرین به یک بازی مفرح تبدیل میشود. اینک این پرسش پیش میآید که که آیا این تمریتهای ساده واقعا" بینای را بهبود میبخشند؟ پاسخ این پرسش مثبت است. البته این ورزشها هیچ اختلال یا بیماری خاصی را درمان نمیکند ولی به ماهیچه های چشم هماهنگی میبخشند و اختلالهای ناشی از نا هماهنگی ماهیچه های چشم را ممکن است منجر به اختلال در تطابق شوند از بین میبرند. در واقع همان گونه که شنا عضلات بدن را تقویت میکند این تمرینها نیز دستگاه بینایی را تقئیت میکنند. البته این تمرینها زمانی واقعا" اثر میبخشند که به طور مرتب و مداوم انجام شوند در حالیکه سادگی آنها اغلب افراد را فریب میدهد و به موثر بودن آنها مشکوک میسازد.

    نتیجه نهایی این ورزشها به صوزت نمره های بهتر در درس مطالعه راحتتر برطرف شدن سردردها و موفقیت در ورزش میشود.

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نوشته شده توسط سحر در ساعت 5:9 عصریکشنبه 84 اسفند 7


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ


     

    خانه| مدیریت| شناسنامه |ایمیل